πριν από  8 ώρες 54 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων του Mediterranean Cosmos της Lamda Development, η Catalytica ανέλαβε να δημιουργήσει μια καμπάνια equity που αναδεικνύει την ουσία και τον χαρακτήρα του εμπορικού κέντρου. Το Mediterranean Cosmos αποτελεί σημείο αναφοράς για τη Θεσσαλονίκη και έχει ταυτιστεί με την πόλη. Η ταινία, σε σκηνοθεσία Νικόλα Δημητρόπουλου, περιγράφει ακριβώς αυτή τη σύνδεση, Thessaloniki = Cosmos = Θεσσαλονίκη, αλλά και το γεγονός πως το Mediterranean Cosmos είναι ουσιαστικά ο ίδιος κόσμος του. Όπως αναφέρει ο Νικόλας Μουστάκας, Creative Director & Co-founder της Catalytica, "Οι άνθρωποι είναι που κάνουν το Mediterranean Cosmos και τη Θεσσαλονίκη ξεχωριστούς προορισμούς. Η ταινία εμπνέεται και είναι αφιερωμένη σε αυτούς". Η καμπάνια με μήνυμα "Όλος ο κόσμος σε έναν προορισμό" ξεδιπλώνεται σε digital media, outdoor, ραδιόφωνο και στα σινεμά. CATEGORIES: Digital Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation