Η digital καμπάνια του Baygon από το SPC
Με concept εμπνευσμένο από ήλιο, θάλασσα, φίλους και... ενοχλητικούς επισκέπτες, το SPC δημιούργησε μια fun, unforgettable και unforgivable καμπάνια για το Baygon, "υπενθυμίζοντας στα έντομα ποιος είναι ο πραγματικός τους αντίπαλος!". Η ενέργεια "έτρεξε" για 4 μήνες, με αποκορύφωμα τη συνεργασία με τους Δημήτρη Μακαλιά και Αντιγόνη Ψυχράμη που συνδημιούργησαν τα πιο fun και "slay" βίντεο. Προβλήθηκε σε Meta και TikTok και τα αποτελέσματα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήταν τα ακόλουθα: 12m views, 4.200 interactions, CPR 0,003 ευρώ και CPM 0,64 ευρώ. CATEGORIES: Digital Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.