πριν από  18 ώρες 3 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με concept εμπνευσμένο από ήλιο, θάλασσα, φίλους και... ενοχλητικούς επισκέπτες, το SPC δημιούργησε μια fun, unforgettable και unforgivable καμπάνια για το Baygon, "υπενθυμίζοντας στα έντομα ποιος είναι ο πραγματικός τους αντίπαλος!". Η ενέργεια "έτρεξε" για 4 μήνες, με αποκορύφωμα τη συνεργασία με τους Δημήτρη Μακαλιά και Αντιγόνη Ψυχράμη που συνδημιούργησαν τα πιο fun και "slay" βίντεο. Προβλήθηκε σε Meta και TikTok και τα αποτελέσματα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήταν τα ακόλουθα: 12m views, 4.200 interactions, CPR 0,003 ευρώ και CPM 0,64 ευρώ. CATEGORIES: Digital Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation