Η εποχή του Attention
Ποιες τεχνολογίες αναμένεται να βελτιώσουν την εξατομίκευση των ψηφιακών διαφημίσεων με τρόπο ασφαλή για το απόρρητο; Σε μια εποχή όπου η εξατομίκευση πρέπει να συνδυάζεται με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα, οι τεχνολογίες AI και οι αρχιτεκτονικές που στηρίζονται σε anonymized data παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σύγχρονες AI μέθοδοι, όπως τα on-device models και το federated learning, επιτρέπουν σχετικές προβολές χωρίς μεταφορά προσωπικών δεδομένων. Παράλληλα, το blockchain μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αξιοπιστία στα συστήματα καταγραφής και επαλήθευσης της διαφημιστικής αλυσίδας. Πώς εξελίσσεται η σχέση μεταξύ brands και κοινού στα κοινωνικά δίκτυα; Τα τελευταία χρόνια, οι αλγόριθμοι επιλογής περιεχομένου έχουν μεταμορφώσει τα timelines των SoMe, οδηγώντας μας αποφασιστικά σε ένα περιβάλλον όπου η προβολή βασίζεται περισσότερο στα ενδιαφέροντα παρά στο δίκτυο επαφών. Η μετάβαση σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.