πριν από  8 ώρες 42 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Perplexity σταμάτησε να δέχεται διαφημίσεις μέχρι να αποφασιστεί πώς θα ενταχθούν μέσα στην ΑΙ πλατφόρμα της. Η Jessica Chan, επικεφαλής των συνεργασιών εκδοτών της Perplexity, δήλωσε ότι οι διαφημίσεις δεν θα γίνουν μέρος του προγράμματος περιήγησης AI, Comet, τουλάχιστον προς το παρόν. Η Perplexity, πέρυσι δοκίμασε να εντάξει διαφημίσεις με μάρκες όπως η Whole Foods, η Indeed και η Universal McCann. Η λειτουργία παραμένει ενεργή, αλλά η Chan είπε ότι η εταιρεία δεν ήθελε να κατακλύσει τους χρήστες με διαφημίσεις. Στα τέλη του 2024, η Perplexity συνεργάστηκε με εκδότες όπως οι The Independent και Los Angeles Times μέσω ενός προγράμματος που τους πλήρωνε όταν το περιεχόμενό τους εμφανιζόταν δίπλα σε διαφημίσεις. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ένα μοντέλο κατανομής εσόδων, όπου οι εκδότες λάμβαναν ένα μέρος των εσόδων από διαφημίσεις όταν το περιεχόμενό τους αναφερόταν στην πλατφόρμα αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης. Ωστόσο, ένα νέο μοντέλο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation