IMST Launch Event: Εργαλείο training και monitoring του influencer marketing
Πραγματοποιήθηκε εχθές (24 Νοεμβρίου) στο Gazarte, η επίσημη παρουσίαση του Influencer Marketing Standards Training (IMST) από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Το IMST θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα εκπαίδευσης και αυτοδέσμευσης για τους creators, ως μέσο θωράκισης για τα brands και εργαλείο επιλογής συνεργατών για τα agencies, ανέφερε η Κατερίνα Βλάχου, Πρόεδρος, ΣΕΕ, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, εκφράζοντας τις ευχαριστίες της στους launching partners, για την υποστήριξη του εγχειρήματος, και στους ΣΔΕ και ΕΔΕΕ για τη θεσμική στήριξη. Από την πλευρά των brands, o Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος, ΣΔΕ, τόνισε πως η αυτοδέσμευση είναι προτιμότερη από την εξωτερική παρέμβαση. Καθώς το influencer marketing αναπτύσσεται ραγδαία και ο προϋπολογισμός των διαφημιζομένων στο κανάλι αυξάνεται, θα βρίσκεται όλο και περισσότερο στο στόχαστρο των θεσμών. Επομένως, το λανσάρισμα ενός εργαλείου, όπως το IMST, θα λειτουργήσει προληπτικά από την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.