Κωτσοβολος: Η πρώτη Brand Lift έρευνα για τα Retail Media στην Ελλάδα
Σε έναν κόσμο όπου ο καταναλωτής βομβαρδίζεται καθημερινά από εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα, τα brands και τα agencies καλούνται να βρουν νέους, αποδοτικούς και στοχευμένους τρόπους για να ξεχωρίσουν. Η Κωτσόβολος, με μακρά και πρωτοπόρα πορεία στον χώρο του ελληνικού retail, επανακαθορίζει τη δυναμική της διαφήμισης στο φυσικό κατάστημα, μετατρέποντάς το σε ένα καινοτόμο, αποδοτικό και πλήρως μετρήσιμο διαφημιστικό περιβάλλον, μέσω των Retail Media. Η πρόσφατη Brand Lift μελέτη της Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD, με αντικείμενο την καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου brand που προβλήθηκε μέσα από τα Retail Media της Κωτσόβολος, αποδεικνύει με σαφήνεια την αποτελεσματικότητα αυτής της νέας διαφημιστικής πρότασης. Σε ένα ισοσταθμισμένο δείγμα 200 καταναλωτών, 100 εκ των οποίων είχαν εκτεθεί στην καμπάνια και 100 όχι, καταγράφηκε σημαντική βελτίωση σε κομβικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) του brand. Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.