πριν από  20 ώρες 21 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε έναν κόσμο όπου ο καταναλωτής βομβαρδίζεται καθημερινά από εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα, τα brands και τα agencies καλούνται να βρουν νέους, αποδοτικούς και στοχευμένους τρόπους για να ξεχωρίσουν. Η Κωτσόβολος, με μακρά και πρωτοπόρα πορεία στον χώρο του ελληνικού retail, επανακαθορίζει τη δυναμική της διαφήμισης στο φυσικό κατάστημα, μετατρέποντάς το σε ένα καινοτόμο, αποδοτικό και πλήρως μετρήσιμο διαφημιστικό περιβάλλον, μέσω των Retail Media. Η πρόσφατη Brand Lift μελέτη της Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD, με αντικείμενο την καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου brand που προβλήθηκε μέσα από τα Retail Media της Κωτσόβολος, αποδεικνύει με σαφήνεια την αποτελεσματικότητα αυτής της νέας διαφημιστικής πρότασης. Σε ένα ισοσταθμισμένο δείγμα 200 καταναλωτών, 100 εκ των οποίων είχαν εκτεθεί στην καμπάνια και 100 όχι, καταγράφηκε σημαντική βελτίωση σε κομβικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) του brand. Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation