πριν από  5 ώρες 39 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα νέα διαφημιστικά φορμάτ της Amazon στο streaming, τα οποία λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη, συνδέουν τους διαφημιζόμενους με τους θεατές μέσω της λειτουργίας "pause", με νέους τρόπους. Η ΤΝ αναλύει το περιεχόμενο που προβάλλεται σε δεδομένη στιγμή, δημιουργεί τη διαφήμιση, προσδιορίζει πότε και πού θα την προβάλει και καλλιεργεί leads. Όταν ο θεατής παύσει προσωρινά την προβολή, παράγονται συναφή μηνύματα και διαφημίσεις. Η πλατφόρμα δημιουργεί δυναμικά τη διαφήμιση και το μήνυμα που ταιριάζουν στις εικόνες που εμφανίζονται επάνω στην οθόνη. Οι διαφημίσεις δημιουργούνται ως φυσική προέκταση αυτού που παρακολουθούν εκείνη την ώρα οι θεατές, ενώ σε πραγματικό χρόνο θα εμφανίζονται ειδοποιήσεις λιανικής, καθώς επίσης τυχόν σχετικά Prime deals ή reviews. Με το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης, ο καταναλωτής θα μπορεί να πατά το πλήκτρο "Send to phone" στο κάτω μέρος της διαφήμισης, ώστε η πληροφορία να αποστέλλεται απευθείας στο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation