Netflix: Πιο κοντά στα πακέτα με διαφημίσεις η Ελλάδα - Η αντίδραση των παραδοσιακών καναλιών
Δεν έχει περάσει καιρός πολύς από τη συμπλήρωση τριών χρόνων από τότε που ο πρωτοπόρος τεχνολογικός κολοσσός παροχής συνδρομητικών ιντερνετικών υπηρεσιών οπτικοακουστικού περιεχομένου διαρκούς ροής, το Netflix είχε ανακοινώσει την "είσοδο" στην διαφημιστική αγορά για να διευρύνει την συνδρομητική βάση του. Τον Μάρτιο, στο κλείσιμο δηλαδή του πρώτου τριμήνου του 2025, οι ανακοινώσεις για τις υπηρεσίες streaming και η εκτίμηση ότι τα έσοδα του Netflix έως το 2027 θα ανέλθουν σε επτά (7) δισ. δολάρια θα μπορούσε να πει κάποιος ότι αποτέλεσε την πρώτη ένδειξη προς τα πού εξελίσσονται και κινούνται τα πράγματα στην "μεγάλη εικόνα" της οικιακής ψυχαγωγίας μέσω της τηλεόρασης- ή πρώτη προειδοποίηση ότι αυτό που είχε ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται στο εξωτερικό, κάποια στιγμή (σύντομα;) θα κάνει την "άφιξη" του και στην Ελλάδα. Το τρίτο τρίμηνο του 2025 το πρόγραμμα του Netflix που υποστηρίζεται από διαφημίσεις συνέβαλε στην ισχυρή αύξηση των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.