Nielsen: "Ανέβασε" το πρώτο διαφημιστικό βίντεο για την εξέλιξη των μετρήσεων τηλεθέασης και τα νέα δεδομένα
Με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα η εταιρεία ερευνών και μετρήσεων τηλεθέασης Nielsen ποτέ στο παρελθόν δεν είχε κάνει κάποια επικοινωνιακή εταιρική ενέργεια, πόσω μάλλον διαφημιστικό. Ο παγκόσμιος παλμογράφος της τηλεόρασης και της διαφημιστικής αγοράς στα ΜΜΕ, κυκλοφόρησε προσφάτως ένα ωραίο επεξηγηματικό βίντεο στο YouTube για να προωθήσει την επίσημη κυκλοφορία του συστήματος μέτρησης "BigData+Panel" (Μεγάλα δεδομένα και αντιπροσωπευτικό δειγμα του πληθυσμού) ως το de facto "νόμισμα" της τηλεοπτικής και διαφημιστικής πιάτσας από την νέα τηλεοπτική σεζόν που ετοιμάζεται να αρχίσει. Το μέτρο προφανώς αφορά στις ΗΠΑ. Το βίντεο εστιάζει στη μακροβιότητα και τη ζωτικότητα του δείγματος που χρησιμοποιεί και το τονίζει ως μια σταθερά που χρονολογείται από την προσγείωση στο φεγγάρι το 1969, αν και το δείγμα στο οποίο βασίζονται οι μετρήσεις υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό. Εκείνο που γίνεται αντιληπτό στο βίντεο - καθώς τονίζεται- είναι η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.