πριν από  5 ώρες 58 λεπτά

Topontiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Με όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα η εταιρεία ερευνών και μετρήσεων τηλεθέασης Nielsen ποτέ στο παρελθόν δεν είχε κάνει κάποια επικοινωνιακή εταιρική ενέργεια, πόσω μάλλον διαφημιστικό. Ο παγκόσμιος παλμογράφος της τηλεόρασης και της διαφημιστικής αγοράς στα ΜΜΕ, κυκλοφόρησε προσφάτως ένα ωραίο επεξηγηματικό βίντεο στο YouTube για να προωθήσει την επίσημη κυκλοφορία του συστήματος μέτρησης "BigData+Panel" (Μεγάλα δεδομένα και αντιπροσωπευτικό δειγμα του πληθυσμού) ως το de facto "νόμισμα" της τηλεοπτικής και διαφημιστικής πιάτσας από την νέα τηλεοπτική σεζόν που ετοιμάζεται να αρχίσει. Το μέτρο προφανώς αφορά στις ΗΠΑ. Το βίντεο εστιάζει στη μακροβιότητα και τη ζωτικότητα του δείγματος που χρησιμοποιεί και το τονίζει ως μια σταθερά που χρονολογείται από την προσγείωση στο φεγγάρι το 1969, αν και το δείγμα στο οποίο βασίζονται οι μετρήσεις υπάρχει πολύ περισσότερο καιρό. Εκείνο που γίνεται αντιληπτό στο βίντεο - καθώς τονίζεται- είναι η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation