πριν από  6 ώρες 45 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει επιθετικά τους κανόνες της διαδικτυακής ορατότητας, επηρεάζοντας τι εμφανίζεται, τι καλύπτεται και τι προβάλλεται στην αρχική απάντηση. Τα πράγματα περιπλέκονται όχι μόνο εξαιτίας όλων των νέων αρκτικόλεξων που προστίθενται στο SEO, αλλά και επειδή το genAI αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι ιστορίες και τα brands προβάλλονται online. Μάλιστα, η Gartner προβλέπει ότι ως του χρόνου, το 25% των αναζητήσεων θα ξεκινά από σημείο άλλο από την κλασική μηχανή αναζήτησης. Προκειμένου να αντιμετωπίσει κανείς το φαινόμενο, προτείνεται η εμβάθυνση στο Generative Engine Optimisation (GEO) και οι στρατηγικές τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν να σκεφθεί κανείς πώς να προβάλλεται σε περιβάλλον ΤΝ. Τα περισσότερα δωρεάν chatbots έχουν πλέον χαρακτηριστικά ανάκλησης που μπορούν να αναζητήσουν διαδικτυακό περιεχόμενο, και ο κόσμος τα χρησιμοποιεί πολύ. Και η ΤΝ, όμως, όπως και οι άνθρωποι, αναζητά εύκολες απαντήσεις. Οι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation