Ο "πονοκέφαλος" του AI traffic
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει επιθετικά τους κανόνες της διαδικτυακής ορατότητας, επηρεάζοντας τι εμφανίζεται, τι καλύπτεται και τι προβάλλεται στην αρχική απάντηση. Τα πράγματα περιπλέκονται όχι μόνο εξαιτίας όλων των νέων αρκτικόλεξων που προστίθενται στο SEO, αλλά και επειδή το genAI αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι ιστορίες και τα brands προβάλλονται online. Μάλιστα, η Gartner προβλέπει ότι ως του χρόνου, το 25% των αναζητήσεων θα ξεκινά από σημείο άλλο από την κλασική μηχανή αναζήτησης. Προκειμένου να αντιμετωπίσει κανείς το φαινόμενο, προτείνεται η εμβάθυνση στο Generative Engine Optimisation (GEO) και οι στρατηγικές τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν να σκεφθεί κανείς πώς να προβάλλεται σε περιβάλλον ΤΝ. Τα περισσότερα δωρεάν chatbots έχουν πλέον χαρακτηριστικά ανάκλησης που μπορούν να αναζητήσουν διαδικτυακό περιεχόμενο, και ο κόσμος τα χρησιμοποιεί πολύ. Και η ΤΝ, όμως, όπως και οι άνθρωποι, αναζητά εύκολες απαντήσεις. Οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.