πριν από  3 ώρες 25 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τι κάνει μία καμπάνια επική; Σίγουρα, οι επικοί πρωταγωνιστές. Όπως συμβαίνει στη νέα social media καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy για το food delivery app, BOX, με τίτλο "Επικοί Πόντοι". Πέντε θρυλικές μορφές της αρχαιότητας -ο Πάρης, ο Οδυσσέας, ο Αχιλλέας, η Πηνελόπη και ο Λεωνίδας- μετατρέπονται σε επικούς influencers, μέσα από μια παραγωγή που δημιουργήθηκε εξολοκλήρου με AI και την τεχνολογία Google Veo3. Στα πέντε videos της καμπάνιας, οι ήρωες ξανά συστήνονται ως σύγχρονοι vloggers και content creators. Με χιούμορ και αυτοσαρκασμό, μοιράζονται τα πιο επικά story times και... τους πόντους του Box. Πίσω από την υλοποίηση της ιδέας βρίσκεται το AI Specialist Τeam της Ogilvy, που αξιοποιώντας την πλατφόρμα WPP Open - την παγκόσμια πλατφόρμα της WPP για AI-driven marketing - και το trend των AI-generated χαρακτήρων, φέρνει την ανατροπή στο influencer marketing. CATEGORIES: Digital Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation