πριν από  1 ημέρα 13 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι διεθνείς διακρίσεις για την Ogilvy συνεχίζονται, αυτή τη φορά για την πρωτοβουλία "L'Oreal Beautiversity" που τιμήθηκε με Silver βραβείο στα Global Influencer Marketing Awards 2025, που διεξήχθησαν στο Λονδίνο στις 17/07. Η βράβευση αφορά το 3ήμερο bootcamp που διοργανώθηκε το περσινό καλοκαίρι από τη L'Oreal Hellas με σκοπό να προσφέρει εκπαίδευση και υποστήριξη στους beauty influencers, μέσα από μια σειρά διαδραστικών μαθημάτων και δραστηριοτήτων σε συνεργασία με επαγγελματίες του χώρου. Το δίκτυο της Ogilvy διακρίθηκε ως το Most Awarded Agency για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποσπώντας συνολικά 35 βραβεία. Παράλληλα, η L'Oreal αναδείχτηκε το πιο πολυβραβευμένο brand της βραδιάς. CATEGORIES: Digital Marketing

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation