Παγιδευμένοι στη "λάσπη" της εξυπηρέτησης: Η τραγική ιστορία ενός οδηγού και η βιομηχανία της αδιαφορίας
Το καλοκαίρι του 2024 ο Αμερικανός δημοσιογράφος Chris Colin λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του όταν το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό του έμεινε ξαφνικά χωρίς φρένα. Ήταν μια στιγμή που θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί σε τραγωδία. Αντ' αυτού, μετατράπηκε σε μια χρονοβόρα και ψυχοφθόρα Οδύσσεια, όπου ο πραγματικός αντίπαλος δεν ήταν το ελαττωματικό όχημα, αλλά ένα αδιαπέραστο τείχος αδιαφορίας: η εξυπηρέτηση πελατών. Οι τεχνικοί επιβεβαίωσαν ότι υπήρχε βλάβη. Όμως κανείς δεν μπορούσε να προσδιορίσει ακριβώς ποια ήταν. Και αυτή η "τεχνική ασάφεια" αποτέλεσε το τέλειο άλλοθι για την αυτοκινητοβιομηχανία να αρνηθεί την ευθύνη. Έτσι άρχισε ένα ατέλειωτο γαϊτανάκι τηλεφωνημάτων, αναμονών, υποσχέσεων που ποτέ δεν τηρήθηκαν, απαντήσεων τύπου "καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας", και -τι ειρωνεία- αποσυνδέσεων "κατά λάθος". Κάθε προσπάθεια επικοινωνίας με ανθρώπινο εκπρόσωπο κατέληγε σε φωνητικές εντολές και ρομπότ που δεν καταλάβαιναν ούτε το πρόβλημα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.