πριν από  5 ημέρες 19 ώρες

Sportdog

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στο πρώτο ματς που αγωνίστηκαν οι Σίδνεϊ Κινγκς με την Παρτίζαν αλλά και στο δεύτερο του Παναθηναϊκού με την Αδελαίδα το γήπεδο ήταν σχεδόν κατάμεστο. Η διάδοση του ονόματος του Παναθηναϊκού στην άλλη άκρη της γης και η αγκαλιά στους Έλληνες ομογενείς πέτυχε στον απόλυτο βαθμό σε ένα δύσκολο εγχείρημα που ήταν όμως προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Σε δύο μεγαλουπόλεις, στη Μελβούρνη και το Σίδνεϊ, ο Παναθηναϊκός έφερε άρωμα Ελλάδος και παράλληλα είχε και επικοινωνιακό αλλά και οικονομικό όφελος που μπορεί να περνάει σε δεύτερη μοίρα αλλά δεν παύει να αποτελεί κι έναν επιπλέον πυλώνα που επιβεβαιώνει την επιτυχία του πρότζεκτ. Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation