Πολίτες και ΜΜΕ στην Ελλάδα: Από την Ενημέρωση στην Αποχή
Η Τηλεόραση εξακολουθεί να έχει, οριακά, τα πρωτεία στα Μέσα από τα οποία ενημερώνονται οι Έλληνες και ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής οι ιστοσελίδες, αλλά εμπιστεύονται περισσότερο τις ιστοσελίδες ενώ η Τηλεόραση και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις της εμπιστοσύνης. Σχεδόν 7 στους δέκα Έλληνες ενημερώνονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα ενώ οι 9 στους δέκα θεωρούν ότι είναι σημαντικό να ενημερώνονται. Ωστόσο, είναι διχασμένοι αν οι Έλληνες δημοσιογράφοι ασκούν σωστά το ρόλο τους ως ελεγκτές της εξουσίας. Η κατανάλωση ειδησεογραφικού περιεχομένου δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα, αποφυγή ενημέρωσης (81%), συνειδητή διακοπή ενημέρωσης (52%) και βελτίωση ψυχολογίας σε όσους συνειδητά επιλέγουν να κάνουν διάλειμμα από τις ειδήσεις σε ποσοστό 87%. Τα παραπάνω αποτελέσματα προκύπτουν από έρευνα που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας (Peace Journalism Lab) του Α.Π.Θ με επιστημονικά υπεύθυνο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.