πριν από  13 ώρες 58 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια σειρά από σημαντικές αλλαγές θα προχωρήσει το Netflix, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από την εταιρεία. Ανάμεσα στις αλλαγές που γνωστοποιήθηκαν, είναι ο επανασχεδιασμός της homepage, ώστε να γίνει πιο απλή και εύκολη η πλοήγηση. Η πλατφόρμα κάνοντας "άνοιγμα" στο TikTok, προχωρά σε ένα παγκόσμιο πείραμα αναφορικά με το vertical video, επιτρέποντας πλέον στους χρήστες να σκρολάρουν σε κλιπ και βίντεο από τις κινητές συσκευές τους, να παρακολουθούν μια ταινία, να την προσθέτουν στη Λίστα τους ή να την μοιράζονται με τους διαδικτυακούς τους φίλους. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνει το AI σε πολλές λειτουργίες της αυξάνοντας τις ταχύτητές της. Τι σημαίνουν όλες αυτές οι αλλαγές για τους διαφημιζόμενους; "Προς το παρόν δεν θα υπάρξουν αλλαγές για την αγορά της διαφήμισης", ανέφερε η Chief Product Officer του Netflix, Eunice Kim. Ωστόσο, σημείωσε πως η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, μεταφράζεται σε πολύ θετικά αποτελέσματα και για τους...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation