πριν από  1 ημέρα 12 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι Advengers αναλαμβάνουν τη διαχείριση του digital performance marketing για το Paradox Museum Limassol, στην Κύπρο, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και την ενίσχυση των online κρατήσεων εισιτηρίων. Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των Google Ads και Meta (Facebook & Instagram) για την υλοποίηση στοχευμένων διαφημιστικών καμπανιών. Tα Paradox Museums αποτελούν μια παγκόσμια αλυσίδα και προσφέρουν μια μοναδική, όπως επισημαίνεται, εμπειρία οπτικών ψευδαισθήσεων και hands-on αλληλεπίδρασης, μέσα από "τη μεγαλύτερη συλλογή διαδραστικών exhibits". Έχουν δε, παρουσία ήδη σε πάνω από 10 πόλεις, ενώ το κοινό στόχος και στο μουσείο στη Λεμεσό είναι οικογένειες, νέοι, τουρίστες, και επισκέπτες όλων των ηλικιών. Ο Γιώργος Τσίρος, Performance Director της Advengers, δήλωσε: "Το Paradox Museum Limassol είναι εξίσου ελκυστικό τόσο ως εμπειρία, όσο και ως πελάτης. Σε αυτή τη νέα συνεργασία ο στόχος μας...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation