Συγκρατημένη αισιοδοξία για τις εκπτώσεις
Του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου* Η έναρξη της θερινής εκπτωτικής περιόδου αποτελεί μια κρίσιμη ευκαιρία για χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αγωνίζονται να κρατηθούν όρθιες σε ένα περιβάλλον πολλαπλών πιέσεων. Οι εκπτώσεις δεν είναι απλώς ένας εμπορικός θεσμός - είναι πλέον ένα "τεστ επιβίωσης" για μικρά καταστήματα, επιχειρήσεις λιανικής, επαγγελματίες που περιμένουν αυτή την περίοδο για να καλύψουν βασικά λειτουργικά έξοδα. Οι προσδοκίες είναι μεγάλες, αλλά η πραγματικότητα πιο σύνθετη. Για αυτό και επικρατεί μια συγκρατημένη αισιοδοξία. Ο καταναλωτής περιορίζει πλέον τις δαπάνες του στις απολύτως απαραίτητες αγορές. Το διαθέσιμο εισόδημα έχει συρρικνωθεί, ενώ η ακρίβεια παραμένει καθηλωτική. Όταν οι πολίτες δυσκολεύονται να πληρώσουν το ενοίκιο ή τον λογαριασμό του ρεύματος, είναι αυτονόητο πως οι προαιρετικές αγορές περνούν σε δεύτερη μοίρα. Η ακρίβεια -ιδίως στα τρόφιμα, στην ενέργεια και στα καύσιμα- δεν είναι συγκυριακό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.