Συνεργασία Snapchat με πλατφόρμα για ευκολότερη στόχευση
Το Snapchat λάνσαρε την ενσωμάτωση της εφαρμογής WooCommerce, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα να αξιοποιήσουν τις διαφημίσεις του για ευκολότερη στόχευση. Όπως επισημαίνει η WooCommerce, η συνεργασία σκοπό έχει να διευκολύνει τα brands να ξεκινούν, να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται direct-response καμπάνιες στο Snapchat με τους 900 εκατ. μηνιαίους χρήστες σε όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις στο WooCommerce, μπορούν πλέον να συνδέσουν το λογαριασμό τους με τον λογαριασμό Snapchat, χρησιμοποιώντας το Snap Ads Manager. Το WooCommerce, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του WordPress να μετατρέπουν τους ιστότοπούς τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα, πρωταγωνιστεί από το 2011 στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πέρυσι, πάνω από 6 εκατ. ενεργοί ιστότοποι χρησιμοποιούσαν το WooCommerce σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με έκθεση της BuiltWith. "Η συνεργασία είναι ενδεικτική της στρατηγικής του Snapchat να επιταχύνει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.