Τα LLMs απειλούν το μοντέλο διαφήμισης του web
Το μέλλον του διαδικτύου που βασίζεται στη διαφήμιση αντιμετωπίζει μία μείζονα πρόκληση από τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα, προειδοποίησε ο Sir Tim Berners-Lee, εφευρέτης του World Wide Web, στην Σύνοδο Κορυφής FT Future of AI Summit. Ο Berners-Lee δήλωσε ότι εάν τα LLMs διαβάζουν συστηματικά τις ιστοσελίδες και παρέχουν συνοπτικά αποτελέσματα στους χρήστες, τότε ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο της διαφήμισης "αρχίζει να καταρρέει", καθώς το traffic παρακάμπτει τις παραδοσιακές διαφημίσεις. Ο συνεργάτης του, John Bruce, συνιδρυτής της Irupt, πρόσθεσε ότι τα brands βρίσκονται σε "υπαρξιακό σημείο", καθώς κινδυνεύουν να υποταχθούν στα LLMs. Αν και ο Mark Surman, Πρόεδρος της Mozilla, εξέφρασε αμφιβολίες για το άμεσο τέλος του σημερινού μοντέλου, συμφώνησε ότι το web βρίσκεται "σε ένα πιθανό σταυροδρόμι". Αυτή η διαταραχή αναγκάζει πλατφόρμες όπως η Google και η Meta, μαζί με τις εταιρείες που βασίζονται σε αυτές, να επανεκτιμήσουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.