"Το gaming δεν είναι κανάλι media"
Το gaming είναι "big business", αλλά το να θεωρείται μονολιθική οντότητα δεν βοηθά ιδιαίτερα τις μάρκες που προσπαθούν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο την πολιτιστική και κοινωνική του επίδραση, σύμφωνα με τα λεγόμενα στο Media Upfronts του IAB UK. Εντοπίζεται το κενό ότι τα παγκόσμια έσοδα από τα παιχνίδια αναμένεται να ανέλθουν σε 206,5 δισ. δολάρια ως το 2028 (εξαιρουμένης της διαφήμισης), αλλά μόνο 5% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατευθύνεται επί του παρόντος στον κλάδο, δαπάνη που δεν αντανακλά το μέγεθος του κοινού (περίπου 3,4 δισ.) ούτε την πολιτιστική επιρροή. Στο event του IAB στο Λονδίνο, ο Jamie Lyons, Global Head of Gaming & Virtual Experience της PHD Media εξήγησε ότι "το gaming δεν είναι κανάλι media". Για την ακρίβεια, προσέθεσε, είναι σημαντικό να το βλέπουμε ως ποικιλία σημείων εισόδου προς το κοινό του gaming, με διαφορετικές τακτικές engagement. Στο τέλος, η κυριαρχία του gaming σε δισεκατομμύρια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.