πριν από  2 ημέρες 2 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σχεδόν 4 χρόνια από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία του, το Institute for Advertising Ethics (ΙΑΕ) λανσάρει το 5ο του πρόγραμμα πιστοποίησης για τον διαφημιστικό κλάδο, στρέφοντας την προσοχή του κλάδου στην ηθική χρήση του influencer marketing, αγορά άνω των 30 δισ. δολαρίων. Η νέα πιστοποίηση περιλαμβάνει πεδία κατάρτισης όπως: Θεμέλια του Influencer Marketing, Συνέπειες και Επιδράσεις της Επικοινωνίας των Influencers, Προδιαγραφές Δημοσιοποίησης και Κανονιστικές Προσδοκίες, Κατευθυντήριες Γραμμές για την Υπεύθυνη Επιλογή και Συνεργασία με Influencers. Το IAE θα δέχεται σχόλια του κοινού online από τις 15/01 και όλο το α' τρίμηνο του 2026. "Η εμπιστοσύνη στην οικονομία των δημιουργών πρέπει να χτιστεί δημοσίως", δήλωσε σχετικά με το νέο πρόγραμμα ο Πρόεδρος του IAE Andrew Susman, συμπληρώνοντας ότι οι επαγγελματίες του κλάδου που ολοκληρώνουν τον σχετικό κύκλο κατάρτισης θα λαμβάνουν τη νέα "Influencer Integrity Shield" του...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation