To YouΤube "βάζει στο μάτι" τα λεφτά της τηλεόρασης (photos)
Στο πλαίσιο των τεκτονικών αλλαγών που συντελούνται στον χώρο της τηλεόρασης και της διαφήμισης, παγκοσμίως, κυρίως όμως στις ΗΠΑ με εξαγορές και συγχωνεύσεις μιντιακών κολοσσών και μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών, το YouTube κινείται με ταχύτατους αναπτυξιακούς ρυθμούς με πρόθεση να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο -αν όχι να κυριαρχήσει- στην τηλεόραση. Σκοπός της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και οπτικοακουστικού περιεχομένου είναι να διαμορφώσει χαρακτηριστικά παραγωγού περιεχομένου και να εισχωρήσει πλήρως στους προϋπολογισμούς και τους προγραμματικούς κύκλους των "παραδοσιακών αγοραστών τηλεοπτικού χρόνου". Δηλαδή τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Το YouTube διοργανώνει εδώ και καιρό παρουσιάσεις -"Creator Premieres", αποκαλούνται- για τους αγοραστές διαφημιστικού χρόνου. Ωστόσο, ο πρόεδρος της Google για την Αμερική και τους παγκόσμιους συνεργάτες, Σον Ντάουνι, δηλώνει ότι η εκδήλωση με πρώτες προβολές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.