πριν από  1 ώρα 0 λεπτά

Topontiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στο πλαίσιο των τεκτονικών αλλαγών που συντελούνται στον χώρο της τηλεόρασης και της διαφήμισης, παγκοσμίως, κυρίως όμως στις ΗΠΑ με εξαγορές και συγχωνεύσεις μιντιακών κολοσσών και μεγάλων διαφημιστικών εταιρειών, το YouTube κινείται με ταχύτατους αναπτυξιακούς ρυθμούς με πρόθεση να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο -αν όχι να κυριαρχήσει- στην τηλεόραση. Σκοπός της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και οπτικοακουστικού περιεχομένου είναι να διαμορφώσει χαρακτηριστικά παραγωγού περιεχομένου και να εισχωρήσει πλήρως στους προϋπολογισμούς και τους προγραμματικούς κύκλους των "παραδοσιακών αγοραστών τηλεοπτικού χρόνου". Δηλαδή τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Το YouTube διοργανώνει εδώ και καιρό παρουσιάσεις -"Creator Premieres", αποκαλούνται- για τους αγοραστές διαφημιστικού χρόνου. Ωστόσο, ο πρόεδρος της Google για την Αμερική και τους παγκόσμιους συνεργάτες, Σον Ντάουνι, δηλώνει ότι η εκδήλωση με πρώτες προβολές...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation