πριν από  3 ημέρες 6 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Νομίζεις ότι η μακροχρόνια σχέση σου με εταιρείες όπως η Amazon, η Citibank, η Apple ή ο πάροχος Internet σου εκτιμάται; Η πραγματικότητα είναι διαφορετική: σε βλέπουν κυρίως ως δεδομένο, βασιζόμενοι στο ότι δεν θα αλλάξεις πάροχο. Οι loyal customers συχνά χάνουν προνόμια, ενώ οι νέοι αποκτούν προνομιακές τιμές και εκπτώσεις. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό διεθνώς ως "ποινή πιστότητας" (loyalty penalty). Από τα μίλια στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες Το φαινόμενο εμφανίζεται σε πολλούς κλάδους. Στις αεροπορικές εταιρείες, τα προγράμματα επιβράβευσης με μίλια χάνουν συνεχώς την αξία τους, τα τέλη αυξάνονται και τα προνόμια περιορίζονται, ενώ οι εταιρείες αποκομίζουν τεράστια έσοδα από συνεργασίες με πιστωτικές κάρτες πάνω από 25 δισ. δολάρια ετησίως στις ΗΠΑ. Στην ουσία, πωλούν τα μίλια σαν οφειλόμενα (IOUs). Παρόμοιες πρακτικές συναντώνται στις ασφαλιστικές και στις τράπεζες, όπου οι εκπτώσεις σε ασφάλιστρα και επιτόκια προσφέρονται...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Μέση Ανατολή
      Palo presentation