Customer loyalty: Ανταμείβονται τελικά οι πελάτες;
Νομίζεις ότι η μακροχρόνια σχέση σου με εταιρείες όπως η Amazon, η Citibank, η Apple ή ο πάροχος Internet σου εκτιμάται; Η πραγματικότητα είναι διαφορετική: σε βλέπουν κυρίως ως δεδομένο, βασιζόμενοι στο ότι δεν θα αλλάξεις πάροχο. Οι loyal customers συχνά χάνουν προνόμια, ενώ οι νέοι αποκτούν προνομιακές τιμές και εκπτώσεις. Το φαινόμενο αυτό είναι γνωστό διεθνώς ως "ποινή πιστότητας" (loyalty penalty). Από τα μίλια στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες Το φαινόμενο εμφανίζεται σε πολλούς κλάδους. Στις αεροπορικές εταιρείες, τα προγράμματα επιβράβευσης με μίλια χάνουν συνεχώς την αξία τους, τα τέλη αυξάνονται και τα προνόμια περιορίζονται, ενώ οι εταιρείες αποκομίζουν τεράστια έσοδα από συνεργασίες με πιστωτικές κάρτες πάνω από 25 δισ. δολάρια ετησίως στις ΗΠΑ. Στην ουσία, πωλούν τα μίλια σαν οφειλόμενα (IOUs). Παρόμοιες πρακτικές συναντώνται στις ασφαλιστικές και στις τράπεζες, όπου οι εκπτώσεις σε ασφάλιστρα και επιτόκια προσφέρονται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(417)
- Μέση Ανατολή(5)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.