Η κρίση στην πολυτέλεια: Γιατί η LVMH και οι μεγάλοι οίκοι δοκιμάζονται ξανά
Η αγορά πολυτελών ειδών περνάει μια δύσκολη περίοδο, με πολλούς να αναρωτιούνται αν πρόκειται για μια προσωρινή επιβράδυνση ή για πιο δομική κρίση. Ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault, επικεφαλής της LVMH - του ομίλου που κατέχει περισσότερα από 70 brands, από τη Louis Vuitton έως τη Dior - επιμένει ότι η κάμψη είναι συγκυριακή. Μάλιστα, από τις αρχές του 2025 έχει επενδύσει πάνω από 1 δισ. δολάρια αγοράζοντας μετοχές της ίδιας του της εταιρείας, που έχουν χάσει περίπου 20% της αξίας τους. Οι αγορές ωστόσο δεν είναι τόσο αισιόδοξες. Σύμφωνα με αναλυτές της UBS, μετά από δύο χρόνια προσμονής για ανάκαμψη, οι επενδυτές αρχίζουν να αμφισβητούν τη μακροπρόθεσμη δυναμική του κλάδου. Τα αποτελέσματα β' τριμήνου του ομίλου επιβεβαίωσαν τις ανησυχίες: οι πωλήσεις στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών υποχώρησαν κατά 9% σε ετήσια βάση, πλήττοντας τη βασική πηγή εσόδων της LVMH. Η διοίκηση αποδίδει την πτώση στις χαμηλότερες τουριστικές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(62)
- Κύπρος(467)
- Μέση Ανατολή(15)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.