πριν από  1 ημέρα 23 ώρες

4troxoi.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To Volkswagen Amarok δεν θα προσφερθεί τελικά με κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ή το plug-in υβριδικό σύνολο του Ford Ranger. Να συνεχίσει να προσφέρει το Amarok αποκλειστικά με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης και να βάλει στον "πάγο" τα σχέδια εμπορικής διάθεσης του μοντέλου ως αμιγώς ηλεκτρικό ή με κάποιο plug-in υβριδικό σύστημα έχει αποφασίσει η Volkswagen. Η γερμανική μάρκα εξέταζε σοβαρά να προσφέρει στο Amarok σε μια plug-in υβριδική έκδοση, καθότι το Ford Ranger, στην πλατφόρμα του οποίου είναι βασισμένο, προσφέρεται ήδη με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης. Συγκεκριμένα, o 2,3 λτ. Ecoboost συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 11,8 kWh, προσφέροντας μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 281 PS και χαμηλή κατανάλωση - μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. (WLTP). Η μπαταρία υψηλής τάσης του Ranger PHEV μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα τύπου σούκο, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία έως...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Moto
    Palo presentation