Ακυρώνονται τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό VW Amarok
To Volkswagen Amarok δεν θα προσφερθεί τελικά με κάποια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ή το plug-in υβριδικό σύνολο του Ford Ranger. Να συνεχίσει να προσφέρει το Amarok αποκλειστικά με κινητήρες ντίζελ και βενζίνης και να βάλει στον "πάγο" τα σχέδια εμπορικής διάθεσης του μοντέλου ως αμιγώς ηλεκτρικό ή με κάποιο plug-in υβριδικό σύστημα έχει αποφασίσει η Volkswagen. Η γερμανική μάρκα εξέταζε σοβαρά να προσφέρει στο Amarok σε μια plug-in υβριδική έκδοση, καθότι το Ford Ranger, στην πλατφόρμα του οποίου είναι βασισμένο, προσφέρεται ήδη με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης. Συγκεκριμένα, o 2,3 λτ. Ecoboost συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 11,8 kWh, προσφέροντας μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 281 PS και χαμηλή κατανάλωση - μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. (WLTP). Η μπαταρία υψηλής τάσης του Ranger PHEV μπορεί να φορτιστεί ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα τύπου σούκο, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία έως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(1)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(2)
- Moto(24)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(9)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.