Είναι σωστό να ζεσταίνω τον κινητήρα στο ρελαντί κάθε πρωί;
"Περίμενε να ζεσταθεί και μετά ξεκίνα". Αυτή είναι μια συμβουλή που έχει φτάσει στα αυτιά όλων των οδηγών. Έχει όμως αποτέλεσμα; Για δεκαετίες, η πρακτική του "ζεστάματος" του κινητήρα στο ρελαντί πριν από την εκκίνηση για τον προορισμό μας, ειδικά κατά τους φθινοπωρινούς και τους χειμερινούς μήνες θεωρούνταν απαραίτητη. Οι παλιοί οδηγοί άφηναν το αυτοκίνητο να δουλεύει για αρκετά λεπτά δίχως να πατούν το γκάζι, πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο προστατεύονται τα μηχανικά μέρη του κινητήρα και εξασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία του. Όμως, πόσο ισχύει αυτό σήμερα; Είναι σωστό οι οδηγοί να ζεσταίνουν τον κινητήρα στο ρελαντί ή μήπως πρόκειται για μια παρωχημένη συνήθεια που κάνει περισσότερο κακό παρά καλό; Το ρελαντί είναι η κατάσταση κατά την οποία ο κινητήρας μένει σε λειτουργία χωρίς να χρειάζεται να πιέζεις το πεντάλ του γκαζιού. Συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 700 και 1.000 σ.α.λ. Το ρελαντί εγκυμονεί κινδύνους Στην πραγματικότητα, στους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(2)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(22)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(7)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.