πριν από  1 ημέρα 22 ώρες

4troxoi.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ή μήπως οι μνήμες πουλάνε περισσότερο από το μέλλον; Στην αρχή έμοιαζε με σύμπτωση. Ένα-δυο μοντέλα που γύρισαν με "βαριά" ονόματα του παρελθόντος - φόρος τιμής τάχα. Ήρθε το "500", το "600", το Mini, το Panda, το Capri, το R5, τo Micra. Τυχαία η σειρά και η αναφορά. Έρχεται και το Ypsilon οσονούπω. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ποντάρουν στη μνήμη. Ξεσκονίζουν ονόματα από τις δεκαετίες του '70, του '80 και του '90 και τα κολλάνε πάνω σε καινούργια μοντέλα που είναι λίγο ρετρό, λίγο concept, λίγο ηλεκτρικά, λίγο απ' όλα. Αλλά με "πολύ" όνομα. Το ερώτημα είναι: Σε ποιον απευθύνονται; Σε αυτούς που θυμούνται ή σε εκείνους που δεν έζησαν ποτέ το αυθεντικό; Γιατί, όταν το "ο θρύλος επέστρεψε" αφορά κάτι που δεν έχει ούτε μηχανικά μέρη ούτε σχεδιαστικές αναφορές κοινές με το αρχικό, τι ακριβώς επιστρέφει; Η απάντηση είναι απλή: Η ελπίδα ότι το όνομα θα πουλήσει, ο κόσμος να γυρίσει τούμπα. Αυτό όμως δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Στη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Moto
    Palo presentation