Επιστροφή στο μέλλον με κάθε κόστος
Ή μήπως οι μνήμες πουλάνε περισσότερο από το μέλλον; Στην αρχή έμοιαζε με σύμπτωση. Ένα-δυο μοντέλα που γύρισαν με "βαριά" ονόματα του παρελθόντος - φόρος τιμής τάχα. Ήρθε το "500", το "600", το Mini, το Panda, το Capri, το R5, τo Micra. Τυχαία η σειρά και η αναφορά. Έρχεται και το Ypsilon οσονούπω. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ποντάρουν στη μνήμη. Ξεσκονίζουν ονόματα από τις δεκαετίες του '70, του '80 και του '90 και τα κολλάνε πάνω σε καινούργια μοντέλα που είναι λίγο ρετρό, λίγο concept, λίγο ηλεκτρικά, λίγο απ' όλα. Αλλά με "πολύ" όνομα. Το ερώτημα είναι: Σε ποιον απευθύνονται; Σε αυτούς που θυμούνται ή σε εκείνους που δεν έζησαν ποτέ το αυθεντικό; Γιατί, όταν το "ο θρύλος επέστρεψε" αφορά κάτι που δεν έχει ούτε μηχανικά μέρη ούτε σχεδιαστικές αναφορές κοινές με το αρχικό, τι ακριβώς επιστρέφει; Η απάντηση είναι απλή: Η ελπίδα ότι το όνομα θα πουλήσει, ο κόσμος να γυρίσει τούμπα. Αυτό όμως δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Στη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(1)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(12)
- Test Drive(2)
- Ελλάδα(0)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.