Hλεκτροκίνηση: H Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η πιο κερδοφόρα αγορά για την Κίνα
Παρόλο που η ΕΕ έχει επιβάλει δικούς της δασμούς εισαγωγής στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, αυτοί είναι πολύ χαμηλότεροι από αυτούς των ΗΠΑ. Για να εξηλεκτρίσει γρήγορα τις μεταφορές της, η κυβέρνηση της Κίνας άφησε να "ανθίσουν" 100 εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ιδέα ήταν πάντα ότι μόνο οι ισχυροί θα επιβιώσουν. Για να είναι βιώσιμα κερδοφόροι, αυτοί οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να παράγουν τουλάχιστον ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως. Παρόλο που η κινεζική αγορά αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 33 εκατομμύρια οχήματα φέτος, μόνο λίγες εταιρείες (μεταξύ των οποίων οι BYD, Li Auto και Seres) βρίσκονται σε αυτό το επίπεδο ή επάνω από αυτό. Οι περισσότερες άλλες εταιρείες ξοδεύουν τα χρήματά τους και τελικά αντιμετωπίζουν την έξοδο από την αγορά ή την εξαγορά από κάποιον ανταγωνιστή. Σε μια εγχώρια αγορά που χαρακτηρίζεται από τεράστια υπερπροσφορά και έντονο ανταγωνισμό, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(0)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(12)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(5)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.