πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

4troxoi.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Παρόλο που η ΕΕ έχει επιβάλει δικούς της δασμούς εισαγωγής στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, αυτοί είναι πολύ χαμηλότεροι από αυτούς των ΗΠΑ. Για να εξηλεκτρίσει γρήγορα τις μεταφορές της, η κυβέρνηση της Κίνας άφησε να "ανθίσουν" 100 εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ιδέα ήταν πάντα ότι μόνο οι ισχυροί θα επιβιώσουν. Για να είναι βιώσιμα κερδοφόροι, αυτοί οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να παράγουν τουλάχιστον ένα εκατομμύριο οχήματα ετησίως. Παρόλο που η κινεζική αγορά αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 33 εκατομμύρια οχήματα φέτος, μόνο λίγες εταιρείες (μεταξύ των οποίων οι BYD, Li Auto και Seres) βρίσκονται σε αυτό το επίπεδο ή επάνω από αυτό. Οι περισσότερες άλλες εταιρείες ξοδεύουν τα χρήματά τους και τελικά αντιμετωπίζουν την έξοδο από την αγορά ή την εξαγορά από κάποιον ανταγωνιστή. Σε μια εγχώρια αγορά που χαρακτηρίζεται από τεράστια υπερπροσφορά και έντονο ανταγωνισμό, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Moto
    Palo presentation