Βήμα πίσω της ΕΕ: Παρατείνεται πέρα του 2035 η παραγωγή θερμικών κινητήρων - Δήλωση Τζιτζικώστα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035,έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για τη συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες", δήλωσε στη Handelsblatt ο Έλληνας επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές, Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς είχε ζητήσει η Επιτροπή στην αναθεώρηση των ορίων εκπομπών του στόλου από το 2035 και μετά να λάβει υπ' όψιν και τους "εξαιρετικά αποδοτικούς" κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ερωτώμενος εάν η ΕΕ θα επιτρέψει όχι μόνο τα υβριδικά αυτοκίνητα, αλλά και τους συμβατικούς κινητήρες καύσης, ο κ. Τζιτζικώστας δήλωσε: "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες. Θέλουμε να επιμείνουμε στους στόχους μας, αλλά πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν όλες τις τελευταίες γεωπολιτικές εξελίξεις. Πρέπει να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Ερωτώμενος εάν η ΕΕ θα...
Newsroom | email: info@pronews.gr Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
ΑΠΕ-ΜΠΕ-EPA/RONALD WITTEK Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει το ενδεχόμενο να επιτρέψει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, ανοίγοντας έτσι ένα "παράθυρο" για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Ο Έλληνας Επίτροπος για τις Μεταφορές, Απόστολος Τζιτζικώστας, τόνισε ότι η ΕΕ είναι ανοιχτή σε όλες τις τεχνολογίες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες. Θέλουμε να επιμείνουμε στους στόχους μας, αλλά πρέπει να λάβουμε υπ'όψιν όλες τις τελευταίες γεωπολιτικές εξελίξεις, δήλωσε ο Ελληνας επίτροπος. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
A+ A- Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες", δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει την πόρτα για την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, έτος το οποίο είχε αρχικά καθοριστεί ως καταληκτικό σημείο για την συγκεκριμένη τεχνολογία στην Ευρώπη. "Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες, δήλωσε στην Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Σε επιστολή του προς...
"Είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις τεχνολογίες", ανέφερε στη Handelsblatt ο Έλληνας Επίτροπος για τις Μεταφορές Απόστολος Τζιτζικώστας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφήνει πλέον ανοιχτό το ενδεχόμενο συνέχισης της παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, χρονιά που είχε αρχικά οριστεί ως το τέλος αυτής της τεχνολογίας στην Ευρώπη. Πιο αναλυτικά, σε επιστολή του...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(4)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(1)
- Moto(12)
- Test Drive(3)
- Ελλάδα(7)
- Νέα μοντέλα(1)
- Περιβάλλον(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.