Renault - Dacia: Οι στόχοι της Grand Automotive Hellas
Γιάννης Κανουπάκης Η νέα στρατηγική των Renault και Dacia στην Ελλάδα, παρουσιάστηκε προ ημερών στη Γλυφάδα, στο 1ο Press Event της Grand Automotive Hellas, του νέου αποκλειστικού εισαγωγέα των δύο μαρκών στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε σύσσωμος ο χώρος των δημοσιογράφων αυτοκινήτου, από όλα τα μέσα, για να γνωρίσουν από κοντά τη νέα στελεχιακή σύνθεση των Renault και Dacia, αλλά και να συζητήσουν από κοντά για τα πλάνα και τους στόχους του εισαγωγέα. Ο CEO της GA Hellas, Στίβεν Σίρτης, έδωσε τον τόνο της νέας εποχής Renault και Dacia στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι ο στόχος είναι η αύξηση των μεριδίων των μαρκών στα υψηλά επίπεδα των ευρωπαϊκών επιδόσεων, όπου οι μάρκες σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας στη γκάμα τους τα μεγαλύτερα best seller μοντέλα, μεταξύ των οποίων τα Renault Clio, Dacia Sandero και Dacia Duster, που καταφέρνουν συνεχείς πρωτιές στην κατηγορίας τους, αλλά και στο σύνολο της αγοράς. Με την υπόσχεση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Press Event της Grand Automotive Hellas, σε κεντρικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στη Γλυφάδα, όπου παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική των μαρκών Renault και Dacia στην Ελλάδα, ενώ συστήθηκαν και τα στελέχη της νέας εταιρείας. Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο in2life.gr
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Press Event της Grand Automotive Hellas, σε κεντρικό ξενοδοχειακό συγκρότημα στη Γλυφάδα, όπου παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική των μαρκών Renault και Dacia στην Ελλάδα, ενώ συστήθηκαν και τα στελέχη της νέας εταιρείας. Σε έναν ξεχωριστό καλοκαιρινό χώρο, τα στελέχη της Grand Automotive Hellas, του αποκλειστικού εισαγωγέα των...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(3)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(7)
- Test Drive(1)
- Ελλάδα(1)
- Νέα μοντέλα(0)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.