Το λάθος των οδηγών με τον συμπλέκτη που κοστίζει ακριβά - Πώς θα γλιτώσεις 400 ευρώ
Μόνο λίγοι δεν είναι οι οδηγοί που αδυνατούν να αποβάλουν μια ιδιαίτερα επιβλαβή για τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου τους συνήθεια. Η κανονική χρήση του συμπλέκτη σε ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο περιλαμβάνει το πλήρες πάτημα του αντίστοιχου πεντάλ, την επιλογή ταχύτητας, την προοδευτική απομάκρυνση του ποδιού από το αριστερό πεντάλ και το πάτημα του γκαζιού. Η σωστή χρήση του συμπλέκτη, ωστόσο, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους "πονοκεφάλους" των νέων (ή και πιο έμπειρων) οδηγών, μιας και σε πολλές περιπτώσεις ο συγχρονισμός των ποδιών αποτελεί μία από τις πιο δύσκολες εξισώσεις. Δεν χρήζει επιστημονικής τεκμηρίωσης πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του εν λόγω μηχανισμού. Αποτελείται κυρίως από τον δίσκο, το βολάν και το πλατό, έχοντας ως βασική λειτουργία τη σύνδεση ή απομόνωση του κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων, έτσι ώστε να επιτρέπεται ή να διακόπτεται η μεταφορά ισχύος τους τροχούς. Με το πάτημα του πεντάλ του συμπλέκτη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μόνο λίγοι δεν είναι οι οδηγοί που αδυνατούν να αποβάλουν μια ιδιαίτερα επιβλαβή για τον συμπλέκτη του αυτοκινήτου τους συνήθεια. Η κανονική χρήση του συμπλέκτη σε ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο περιλαμβάνει το πλήρες πάτημα του αντίστοιχου πεντάλ, την επιλογή ταχύτητας, την προοδευτική απομάκρυνση του ποδιού από το αριστερό πεντάλ και το πάτημα του γκαζιού.

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αυτοκίνητο 
- environment(0)
- exhibitions(0)
- leasing(0)
- market(0)
- Moto(16)
- Test Drive(0)
- Ελλάδα(15)
- Νέα μοντέλα(1)
- Περιβάλλον(0)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.