Η ΔΕΥΑ Ρόδου αναθέτει ψηφιακό μάρκετινγκ 34.224 ευρώ γιατί... το κοινό πρέπει να "ενημερώνεται"
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Dimokratiki.gr
Πρώτα το Instagram, μετά το νερό • Όταν οι σωλήνες στάζουν και τα stories λάμπουν - το νερό μπορεί να κόβεται, αλλά το engagement δεν σταματά ποτέ Σε μια εποχή που οι πολίτες της Ρόδου συχνά ενημερώνονται για τις διακοπές νερού όχι με SMS, ούτε με έκτακτες ανακοινώσεις, αλλά με... ένστικτο, η ΔΕΥΑΡ αποφάσισε να επενδύσει εκεί που πραγματικά έχει σημασία: στα likes. Με απόφαση του Διοικητικού της......
Άρθρα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Τοπικά
- Aιγαίο(26)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(32)
- Θεσσαλία(177)
- Θεσσαλονίκη(19)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(96)
- Μακεδoνία(37)
- Πελοπόννησος(61)
- Στερεά Ελλάδα(27)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.