Η ΔΕΥΑ Ρόδου αναθέτει ψηφιακό μάρκετινγκ 34.224 ευρώ γιατί... το κοινό πρέπει να "ενημερώνεται"

Dimokratiki.gr



Πρώτα το Instagram, μετά το νερό • Όταν οι σωλήνες στάζουν και τα stories λάμπουν - το νερό μπορεί να κόβεται, αλλά το engagement δεν σταματά ποτέ Σε μια εποχή που οι πολίτες της Ρόδου συχνά ενημερώνονται για τις διακοπές νερού όχι με SMS, ούτε με έκτακτες ανακοινώσεις, αλλά με... ένστικτο, η ΔΕΥΑΡ αποφάσισε να επενδύσει εκεί που πραγματικά έχει σημασία: στα likes. Με απόφαση του Διοικητικού της......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Aιγαίο