1.248 ώρες εθελοντικής προσφοράς από τους εργαζομένους της Allianz

Marketing Week



Η Allianz ολοκλήρωσε τις δράσεις Allianz Volunteer Day, στο πλαίσιο της στρατηγικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενθαρρύνοντας τα μέλη της ομάδας της να γίνουν ενεργοί φορείς θετικής αλλαγής. Συνολικά, 156 εργαζόμενοι συμμετείχαν στις δράσεις, αφιερώνοντας 1.248 ώρες εθελοντικής εργασίας. Σε συνεργασία με τη Humanity Greece, 83 εργαζόμενοι συμμετείχαν στη δράση "A Kitchen For Good"......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business