AI στο Ιατρικό Μάρκετινγκ: Πώς οι λίστες "Top5" και τα θεματικά hubs επηρεάζουν τις απαντήσεις του ChatGPT
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Η εποχή που οι επιχειρήσεις πάλευαν να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα της Google τελειώνει. Η νέα πραγματικότητα λέγεται: AI αναζήτηση. Και όταν οι καταναλωτές ρωτούν το ChatGPT "ποιος είναι ο καλύτερος πλαστικός χειρουργός στην Αθήνα;", δεν εμφανίζονται διαφημίσεις. Εμφανίζονται απαντήσεις. Οι πλατφόρμες όπως το ChatGPT βασίζονται σε μοντέλα που αντλούν πληροφόρηση από εκατομμύρια sites. Όμως......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.