Attp | Alpiland | Καμπάνια
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Δεν νιώθω κάτι... Πειράζει;" είπε ο Μίλτος όταν πήρε το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Κάτι παρόμοιο είπε και στο Παρίσι και όταν βγήκε αθλητής της χρονιάς και σε κάθε μεγάλη του επιτυχία!. Αυτή η cool αντίδρασή του, είναι η έμπνευση της Attp για την καμπάνια λανσαρίσματος των νέων Cottage Cheese της Alpiland. Στις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας, ο Μίλτος δοκιμάζει τα νέα Alpiland......






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.