Attp | Alpiland | Καμπάνια

Marketing Week



Δεν νιώθω κάτι... Πειράζει;" είπε ο Μίλτος όταν πήρε το χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Κάτι παρόμοιο είπε και στο Παρίσι και όταν βγήκε αθλητής της χρονιάς και σε κάθε μεγάλη του επιτυχία!. Αυτή η cool αντίδρασή του, είναι η έμπνευση της Attp για την καμπάνια λανσαρίσματος των νέων Cottage Cheese της Alpiland. Στις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας, ο Μίλτος δοκιμάζει τα νέα Alpiland......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business