BBDO | Mythos | Καμπάνια
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Με το line "Τίποτα πιο μυθικό απ' το πραγματικό", Mythos και BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο γεμάτο με ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση - ακόμα κι αν δεν είναι τέλειος. Μέσα από την άμεση πρόζα, το "στημένο" set design και τις απρόσμενες σκηνές, η ταινία της νέας καμπάνιας αποδομεί την αψεγάδιαστη εικόνα που προτάσσει η εποχή των social media και απαντά με ένα......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.