BBDO | Public | Καμπάνια
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ της BBDO για τα Public αναδεικνύει ότι η αγορά οικιακών συσκευών, ειδικά προϊόντων όπως τα κλιματιστικά, μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς άγχος και δυσκολίες. Με τη φράση "Don't worry, go Public", τα Public και η BBDO λανσάρουν ένα feel-good σλόγκαν, ενώ διατυπώνουν μία υπόσχεση. Πρόκειται για μια δήλωση προθέσεων που θέτει τον καταναλωτή και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της......

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.