BORIS PLANER: "Τα δεδομένα δεν είναι ποτέ αυτονόητα"

Marketing Week



Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail Congress Ambassador, αναλυτής......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business