Boris Planer: "Τα δεδομένα δεν είναι ποτέ αυτονόητα"
- 2 Ειδήσεις
- 2 Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail Congress Ambassador, αναλυτής......
Άρθρα
Boris Planer: "Τα δεδομένα δεν είναι ποτέ αυτονόητα"
BORIS PLANER: "Τα δεδομένα δεν είναι ποτέ αυτονόητα"

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.