CEO, CFO, CMO: Όλοι μιλούν για growth, κανείς δεν εννοεί το ίδιο

Marketing Week



Πρόσφατη έρευνα της McKinsey & Company δείχνει ότι το χάσμα μεταξύ CEOs και CMOs έχει αυξηθεί κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες τα τελευταία χρόνια. Το 65 % των CEOs δηλώνουν ότι κατανοούν το σύγχρονο marketing. Μόνο το 30 % των CMOs πιστεύουν ότι οι CEOs τους το κατανοούν πραγματικά! Η McKinsey αναδεικνύει τρία σημεία για τη γεφύρωση του κενού:Οι marketers πρέπει να "κατέχουν" το Customer Journey.Οι......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business