CEO, CFO, CMO: Όλοι μιλούν για growth, κανείς δεν εννοεί το ίδιο
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Πρόσφατη έρευνα της McKinsey & Company δείχνει ότι το χάσμα μεταξύ CEOs και CMOs έχει αυξηθεί κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες τα τελευταία χρόνια. Το 65 % των CEOs δηλώνουν ότι κατανοούν το σύγχρονο marketing. Μόνο το 30 % των CMOs πιστεύουν ότι οι CEOs τους το κατανοούν πραγματικά! Η McKinsey αναδεικνύει τρία σημεία για τη γεφύρωση του κενού:Οι marketers πρέπει να "κατέχουν" το Customer Journey.Οι......
Άρθρα






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.