Costumer Experience με ενσυναίσθηση, δεδομένα, ανθρωποκεντρική προσέγγιση

Epixeiro



Πώς τελικά θ' αυξηθούν οι πωλήσεις και πώς θα αποκτήσει κανείς πιστούς πελάτες; Πώς το CX γίνεται ο νέος "πωλητής" της επιχείρησης - Η σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών ως στρατηγικό εργαλείο για αύξηση των πωλήσεων, ενίσχυση της πιστότητας και βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα data και η προσωποποίηση έρχονται στο προσκήνιο, όπως υπογραμμίζει έρευνα της Foundever. Σε μια εποχή......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business