Costumer Experience με ενσυναίσθηση, δεδομένα, ανθρωποκεντρική προσέγγιση
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Πώς τελικά θ' αυξηθούν οι πωλήσεις και πώς θα αποκτήσει κανείς πιστούς πελάτες; Πώς το CX γίνεται ο νέος "πωλητής" της επιχείρησης - Η σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών ως στρατηγικό εργαλείο για αύξηση των πωλήσεων, ενίσχυση της πιστότητας και βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα data και η προσωποποίηση έρχονται στο προσκήνιο, όπως υπογραμμίζει έρευνα της Foundever. Σε μια εποχή......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.