ΔΕΘ: Ενισχύει το brand name της Θεσσαλονίκης, επιδρά θετικά στην οικονομία της πόλης
- 3 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Voria.gr
Οκτώ στους 10 πολίτες θεωρούν πως οι εκθέσεις που διοργανώνει η ΔΕΘ-Ηelexpo ενισχύει το brand name της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχο το ποσοστό εκείνων που εκτιμούν πως έχει θετικό αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα της πόλης. Την ίδια ώρα 7 στους 10 χαρακτηρίζουν τη ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου εμπορική έκθεση και πολιτικό γεγονός. Για 5 στους 10 οι εμπορικές και τεχνολογικές εκθέσεις έχουν......
Άρθρα
100 Χρόνια ΔΕΘ: Οικονομικός, Κοινωνικός και Πολιτιστικός Πυλώνας για τη...ߪ
Θεσμός 100 χρόνων με πολυδιάστατη αξία για τη Θεσσαλονίκη
ΔΕΘ: Ενισχύει το brand name της Θεσσαλονίκης, επιδρά θετικά στην...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.