ΔΕΘ: Ενισχύει το brand name της Θεσσαλονίκης, επιδρά θετικά στην οικονομία της πόλης

Voria.gr



Οκτώ στους 10 πολίτες θεωρούν πως οι εκθέσεις που διοργανώνει η ΔΕΘ-Ηelexpo ενισχύει το brand name της Θεσσαλονίκης με αντίστοιχο το ποσοστό εκείνων που εκτιμούν πως έχει θετικό αντίκτυπο στην οικονομική δραστηριότητα της πόλης. Την ίδια ώρα 7 στους 10 χαρακτηρίζουν τη ΔΕΘ του Σεπτεμβρίου εμπορική έκθεση και πολιτικό γεγονός. Για 5 στους 10 οι εμπορικές και τεχνολογικές εκθέσεις έχουν......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business