Δράση από την "Ελλά-Δικά Μας" και τον Γαλαξία

Marketing Week



Η πρωτοβουλία Ελλά-Δικά Μας, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματός της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, συνεργάστηκε με τα σούπερ-μάρκετ Γαλαξίας για την υλοποίηση μιας ακόμα δράσης στο λιανεμπόριο, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 15-27 Οκτωβρίου, σε 167 καταστήματα πανελλαδικά. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την πρωτοβουλία......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business