Έρευνα Focus Bari: 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν προβούν σε κάποια αγορά
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Η νέα πανελλαδική έρευνα "CX Stories: Οι αυθεντικές εμπειρίες πελατών" της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε άνοιξη και φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές εμπειρίες πελατών μέσα από πραγματικά περιστατικά της καθημερινότητας. Συγκεκριμένα, σε αυτό το κύμα, παρατηρείται ότι:Oι εμπειρίες μοιράζονται και γίνονται κουβέντα: Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν από κάθε αγορά......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.