Η EY Ελλάδος και το τμήμα ΟΔΕ του ΟΠΑ επεκτείνουν τη συνεργασία τους με επίκεντρο το Customer Experience
- 3 Ειδήσεις
- 3 Πολυμέσα
- Σχόλια
Epixeiro
Η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), επεκτείνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας έναν νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience (CX). Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshopsμε τίτλο"CX Mastery Series: Powered by EY" - ως μέρος του......
Άρθρα
Η EY Ελλάδος και το τμήμα ΟΔΕ του ΟΠΑ επεκτείνουν τη συνεργασία τους με...ߪ
Νέα συνεργασία για EY Ελλάδος και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
EY Ελλάδος: Κοινές δράσεις με το ΟΠΑ για το Customer Experience

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.