Η EY Ελλάδος και το τμήμα ΟΔΕ του ΟΠΑ επεκτείνουν τη συνεργασία τους με επίκεντρο το Customer Experience

Epixeiro



Η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), επεκτείνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας έναν νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience (CX). Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshopsμε τίτλο"CX Mastery Series: Powered by EY" - ως μέρος του......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business