Foundever- Focus Bari: Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας στην εξυπηρέτηση πελατών - Ιδανικό το υβριδικό μοντέλο
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Naftemporiki.gr
Λέττα Καλαμαρά • [email protected] Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με την έκθεση "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", που παρουσίασε η Foundever, σε συνεργασία με τη Focus Bari. Με βάση τα στοιχεία της έκθεσης, για το 85% των Ελλήνων η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.