Foundever- Focus Bari: Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας στην εξυπηρέτηση πελατών - Ιδανικό το υβριδικό μοντέλο

Naftemporiki.gr



Λέττα Καλαμαρά • [email protected] Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με την έκθεση "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", που παρουσίασε η Foundever, σε συνεργασία με τη Focus Bari. Με βάση τα στοιχεία της έκθεσης, για το 85% των Ελλήνων η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business