Foundever: Γιατί οι Έλληνες καταναλωτές ζητούν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση παρά εξυπηρέτηση από chatbots
- 13 Ειδήσεις
- 9 Πολυμέσα
- Σχόλια
Startupper.gr
Η Foundever παρουσίασε τη νέας της έκθεση με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", στο Athens Hub. Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX" πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Focus Bari Α.Ε., κορυφαία ελληνική εταιρεία ερευνών αγοράς......
Άρθρα
Foundever®: Μετατρέποντας την εμπειρία του πελάτη σε ανταγωνιστικό...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever®: Μετατρέποντας την εμπειρία του πελάτη σε ανταγωνιστικό...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Γιατί οι Έλληνες καταναλωτές ζητούν περισσότερη ανθρώπινη...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Παραμένει η ανάγκη για ανθρώπινη αλληλεπίδραση στην...ߪ
Εξυπηρέτηση πελατών: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι Έλληνες
Οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην εξυπηρέτηση πελατών το 2025 -...ߪ
Foundever: Προτεραιότητα για τo 85% των Ελλήνων καταναλωτών η επίλυση...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.