Foundever: Γιατί οι Έλληνες καταναλωτές ζητούν περισσότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση παρά εξυπηρέτηση από chatbots

Startupper.gr



Η Foundever παρουσίασε τη νέας της έκθεση με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX", στο Athens Hub. Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη του κλάδου Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Το "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX" πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σε συνεργασία με τη Focus Bari Α.Ε., κορυφαία ελληνική εταιρεία ερευνών αγοράς......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business