Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην Εξυπηρέτηση Πελάτων
- 13 Ειδήσεις
- 9 Πολυμέσα
- Σχόλια
Dikaiologitika.gr
Για το 85% των Ελλήνων, η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών (CX), πραγματοποίησε κλειστή εκδήλωση στο Athens Hub της για την αποκλειστική παρουσίαση της νέας της έκθεσης με τίτλο "Παρατηρητήριο 2025: Καταναλωτικές Τάσεις στο CX". Η έκθεση αποκαλύπτει σημαντικές......
Άρθρα
Foundever®: Μετατρέποντας την εμπειρία του πελάτη σε ανταγωνιστικό...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever®: Μετατρέποντας την εμπειρία του πελάτη σε ανταγωνιστικό...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Γιατί οι Έλληνες καταναλωτές ζητούν περισσότερη ανθρώπινη...ߪ
Η Foundever αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων Καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην...ߪ
Foundever: Παραμένει η ανάγκη για ανθρώπινη αλληλεπίδραση στην...ߪ
Εξυπηρέτηση πελατών: Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι Έλληνες
Οι προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην εξυπηρέτηση πελατών το 2025 -...ߪ
Foundever: Προτεραιότητα για τo 85% των Ελλήνων καταναλωτών η επίλυση...ߪ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.